Tuesday, September 27, 2016

Geld bestuur - deel ii

Geld Bestuur - Deel II 26 Oktober 2012 Dit is my tweede post op geld Mangement, kliek hier om te lees my eerste. Ek het aanbevelings wat belê tot 5% van een se rekening balans word beskou as veilig in binêre opsies handel gehoor. Tog sou ek nie saamstem nie. Ten einde uit te wis 25% van die rekening balans, al wat dit neem is 'n streep van vyf verloor ambagte, wat is redelik maklik om te doen as jy overtrading, beurs in té wisselvallig of spastiese markte voorwaardes en / of bloot relatief nuut handel. As jy 'n streep verloor met so 'n hoë parameter risiko teëkom, kan dit 5% uiteindelik groei tot 'n veel groter persentasie van die beskikbare kapitaal. Byvoorbeeld, laat ons sê jy begin met 'n $ 500 rekening en kies om 5% van die risiko op elke handel ($ 25). As jy vyf bedrywe te verloor in 'n ry, nou weer jou af na $ 375. Selfs as jy voortdurend die grootte handel om ooreen te stem vir wat is tans beskikbaar in die rekening aan te pas - dit wil sê jy sal nou moet handel net $ 18,75 per handel - dit aangaan om 'n nog beter spel te wen te neem om selfs te oorweeg om die rekening terug om gelykbreek, laat staan ​​die draai 'n wins te maak. In feite, kan jy nie eens in staat wees om 'n handelsmerk wat klein, afhangende van die makelaar of tipe opsie jy weer handel te maak (bv minimum handel grootte op 24option is $ 24 en $ 100 op die Opsie Bouwer wat aangebied word deur 'n paar platforms, vir instace) . Verder, as jy emosioneel oor die verlies van geld geword en besluit om dié verliese te verhaal deur die handel groter en groter groottes (bv 'n Martingale-agtige strategie), jy sal onvermydelik crash en brand uiteindelik en eindig met niks. Martingale strategieë permanent geëindig baie handel loopbane. Jy sal vind dat baie van die beste handelaars in die wêreld spot met die Martingale konsep en vir goeie rede. Hulle draai nooit uit mooi en fundamenteel die maksimum handel grootte wat jy kan maak beperk. Byvoorbeeld, die huidige maksimum grootte handel oor 24option is $ 20,000, maar belê $ 1,000 per handel sou onverstandig in dat jy wouldn t in staat wees om meer as vier verliese in stand te hou in 'n ry voor jy nie meer in staat sou wees om die verliese te verhaal wees (en wees $ 31,000 in die gat in die veronderstelling n eenvoudige dubbel-up tipe Martingale). Terwyl dit is belangrik om persoonlike reëls (bv handel slegs met die tendens, nie meer as drie ambagte per dag) en haalbaar korttermyn-doelwitte (bv bereik 'n ITM persentasie van 60% of hoog), wat mag verskil van dié van ander handelaars, ek voel 'n groot fout is om 'n monetêre doel waaraan voldoen moet word deur 'n sekere datum of, erger nog, elke dag stel. Dit is baie moeilik om emosioneel onbetrokke raak van jou handel wanneer sekere wins doelwitte inaptly prioriteit gegee. Ek gebruik wins doelwitte toe ek die eerste keer begin handel, en ek het gevind dat hulle niks anders as 'n afleiding. Ironies genoeg, het ek dikwels t didn bereik hulle, want ek so bekommerd oor die maak van X bedrag geld of die groei van die balans deur 'n sekere persentasie wat ek het minder kieskeurig oor die ambagte Ek het en verlore geld in plaas was. So watter soort geld bestuur doen ek aansoek om my eie handel? Ek verhandel eintlik klein, vaste bedrae - soos ek in my eerste geldbestuur post bespreek - tot onlangs. Nou het ek verskuif na 'n alternatiewe, effens meer kompleks styl waar ek verander my ambagte gebaseer op die kwaliteit van die set-up en hoeveel kapitaal Ek het vir my beskikbaar. Die onderstaande beeld bied 'n basiese, visuele oorsig van hoe ek te werk gaan. Jy kan sien in die beeld wat ek geleidelik vergroot my belegging grootte in die loop van die handel sessie, wat as riskant kan beskou. Maar selfs die verlies van 'n hoër-waarskynlikheid handel my sou stel terug wins-wyse net sowat twee ambagte, gemiddeld. Dit is 'n aanvaarbare vlak van risiko vir my persoonlik, gegee dat ek voel soos ek m by 'n punt in my handel waar ek 'n gereelde vlak van goeie akkuraatheid kan bereik. Ek sou nooit hierdie strategie beveel om 'n totale beginner, maar die basiese konsep van verskillende handel grootte in ooreenstemming met die gehalte van die set-up is iets om te oorweeg indien jy ooit vorder tot 'n redelike vlak van akkuraatheid met jou handel. Trading kan 'n baie winsgewende onderneming wees, maar dit nooit sal wees as die handelaar vooruitgang kan t verby die stadium waar hy is gulsig, ongeduldig, en begeer onmiddellike bevrediging. As 'n mens kyk na 'n klomp geld te maak van die kolf af, ISN dit t gaan gebeur. Die teenoorgestelde sal. Die oorgrote meerderheid van die handelaars sal nooit netto-verdien 'n enkele pennie tydens hul aanlyn handel loopbane en baie daarvan het te doen met 'n swak geldbestuur. 'N handelaar kan die beste tegniese ontleding vaardighede in die wêreld het en het 'n groot slag vir die spot ideale handel inskrywings, maar alles wat kan beskadig deur 'n riskante, onbetroubaar, of selfs nie-bestaande geld bestuursplan.


No comments:

Post a Comment